bloggenliteavvarje

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Nora Bertilsson - 16 september 2011 19:34

hej!

har precis kommit in från stallet (:

hoppade i padocken med Preben och det gick ganska bra,han var lite seg men annars gick det ok . Är as trött .. alltid trött på fredagar ;)

ha det bra sålänge!     Nora Bertilsson

Av Nora Bertilsson - 16 september 2011 16:29

blogglek dag 7 


Vilken var din allra första älsklingshäst?


ojj ojj,jag vet inte riktigt säkert,men jag tror att det var en som heter Bisquit som jag red på ridskolan och hade också henne på helgerna.Det var nog min allra bästa favorithäst! Men första vet jag inte riktigt,antingen Bisquit eller Yster <3 åhh,lilla yster,världens sötaste verkligen! Red honom när jag inte hade gsalopperat än och då så blev han rädd och började galoppera in mot mitten av manegen så jag blev jätte rädd,men jag ramlade inte av! Och så kommer jag ihåg som han nog har gjort på måånga andra,när han alltid skakade på sig så man typ ramlade av,saknar honom! han var nog också en av mina favvo hästar <3 


Bild på Bisquit,världens finaste ponny! Nu är hon 18 år  .. Gud vad tiden går!


 












  


och lilla yster! så sjukt söt , eller liten och liten , han är c ponny och han är så sjukt söt och nu är han 19 år .. tiden går fort.. 


 


  Nora Bertilsson

Av Nora Bertilsson - 16 september 2011 16:19

hejsannsvejsan! 


mig själv: Idag så har jag klippt mig :) skulle klippa upp det & klippa bort det slitna,och jag hade ganska mycket slitet så det blev ganska kort! Men jag blev endå nöjd. 


hästarna: Idag så har det också varit varmt så jag har inte ridit en,ska rida i manegen/padocken med Preben & Musse vet jag inte riktigt. Musse har känts lite halt dom senaste dagarna men vi ska kolla ordentligt idag tror jag,men jag känner på hans hovar varje dag och han känns inte varm . Men det kan ju vara olika orsaker till att han går konstigt med bakbenet. Det är nog ingen fara får vi hoppas! 


   Nora Bertilsson


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej! Jag är en tjej på snart 13 år gammal. Denna bloggen handlar om mina två hästar. En c ponny och en d ponny. och massa moden,blogglekar& hissar och dissar såklart!
följ med !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger om dagen
 en gång varje dag
 typ några dagar i veckan
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 aldrig! jo bara nu!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards