bloggenliteavvarje

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Nora Bertilsson - 11 september 2011 20:21

blogglek dag 6


dagens outfit


tar träningen för hanna då med Prebenbus <3


svart hjälm

svart väst 

svart t-shirt

svart-vit randig tjocktröja 

en rosa jacka :)

randiga ridbyxor

svarta ridskor + svarta chaps 

grönt shabrak

svarta benskdd

svart sadel

lila stigbyblar 

svart träns 

lite glitter på rumpan (silver) 


  Nora Bertilsson

Av Nora Bertilsson - 11 september 2011 19:38

såå,nu har jag satt in min nya säng! 

såhär blev det! lite trångt men det går! 


 


Av Nora Bertilsson - 11 september 2011 17:06

hejssansvejsan! 

Idag har jag tränat för Hanna igen :)

Vi hade teori innan så jag fick ställa Preben i en box i boxstallet så länge :) typ i en timma :) hörde honom gnägga flera gånger från kaffeterian,söta ponny <3

Och han blev väldigt glad när jag kom och skulle sadla,han gnäggade högt när han såg mig! så sjukt söt! 

iaf. Det gick jätte bra idag! Han var piggare en igår och lyssnade bättre & gick ner på tygeln fint! Red tillsammans med Mikaela Cleosson och hon har en hyr häst som heter Mr Romeo,som jag har ridit innan på ridskolan. Han är nämligen riskolehäst men just nu hyr Mickan honom :) han är 16 btw.0ch tävlar dressyr på Romeo. 

Det gick somsagt jätte bra och jag var jätte nöjd och det gick nog bra för Mickan också,(det såg ut så iaf) :)

Sen efter lektionen så gick jag ut till padocken om tog några skutt :)

ca 70 cm. det gick bra! Han blev pigg med en gång han såg hindrerna,hihhi söööt <3 Så jag ärjätte nöjd med honom!


ha det superbra / byyyyyyyyeeee Nora Bertilsson 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej! Jag är en tjej på snart 13 år gammal. Denna bloggen handlar om mina två hästar. En c ponny och en d ponny. och massa moden,blogglekar& hissar och dissar såklart!
följ med !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger om dagen
 en gång varje dag
 typ några dagar i veckan
 en gång i månaden
 en gång i veckan
 aldrig! jo bara nu!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards